Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Tuesday, February 8, 2011

bila jam tgn lewat 20 minit....

ni aku nk crita betapa penting nya ada byk jam untuk d refer selain jam tangan...kisah ni berlaku pd aku kelmarin (7 Feb)..lepas pi pos office, aku pi la FYP lab..nk cr bahan utk CDT kat komputer...aku jeling jam kat komputer tu, awl 20 minit dr jam tgn aku...so, aku wat xtau la...just bergantung kpd jam tgn yg kononnya betul...aku mmg perhati jam tgn aku tu tiap ms..aku ada kelas kul 3.30...so, aku tggu jam 3.25pm br nk gerak ke kelas memandangkan kelas tu hmpir jer dr FYP lab n sir kdg2 msk lewat..elok jer aku tutup komputer, aku terpandang jam kat handphone aku...APAAA!!! 3.45pm dh!!! gila la...aku tgk lg kat handphone aku yg 1 lg...sah dh kul 3.45pm...pya la kelam kabut...rupanya jam tangan aku lewat 20 minit..mgkn sbb dh bbrp ari x pkai or mgkn nk abes bateri...slumber je msk ke kelas time sir mengajar...nsb dlm bilik kuliah.klu dlm kelas biasa, malu gak la..kwn2 pn heran knp aku lmbt...hehe..pengajarannya, slalu la refer kpd jam yg lain selain jam tangan anda!.. (^_^)v

No comments:

Post a Comment