Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, April 8, 2011

down....

br je blk dr bergembira mkn steamboat ngan kwn2 kat flamings...asilah, leyna, baiti n aneeq..kenyang giler la...
then dapat brita dr mama..kemungkinan besar kena pindah keluar. mama kata nk balik sipitang jer..malas la nk blk2 pndh ni..yg bikin sakit ati tu, mcm sengaja jer kami kna halau kuar..bengong btol la!!..padahal umah tu br jer kna bina semula x smpi 5 bln..nk d buat taska kunun..kepala hotak nk wat taska!!..nak hntr anak sape kat cna??...mama kata, mgkn, bkn nk hntr anak, tp bapak nya yg nk pi taska!! wakaka..maklum la, dh namanya taska, mesti la pekerja muda yg keje cna kn? suka la tu mereka2 yg gatal..x puas ati btol! dh siap kat notis board n tender pn dh ada..takpe, setiap perbuatan jahat tu, pasti ada balasannya!
lagi 1, aku cek carrymark EOP aku,..mak aii, paling lowest kot!..mmgla lepas stengah, tp nmpk sgt rendah..mmg bikin aku down n bad mood..tp, sape srh aku yg malas kn??..aku x blaja pn ms midterm tu..nmpknya kena usaha final paper ni..Go Go fighting!!...u can do it!

No comments:

Post a Comment