Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, August 17, 2011

aku risaukan diri sendiri

dh masuk minggu ke 3 aku msk keje kat cni...tp mcm msh ssh aku nk adapt dgn org2 cni..dorg tu ok je..cuma kdg2 aku rasa aku xngam dgn dorg..mgkn tahap pemikiran yg berbeza...ye la..dorg tu lg berumur dr aku n dah lama keje..aku ni msh berfikir mcm time blaja dulu..fikir utk diri sndiri jer...aku kna improve diri sendiri. bila dh msk alam b'kerja ni, pemikiran kena matang..aku terlalu fikir utk perfect d mata org..kdg2 tak mahu bertanya sampai keputusan yg aku wat x betul...last2 sendiri tensen..hehe.lg 1, aku tak percaya dgn keupayaan diri.rasa mcm xbleh jer nk wat keje2 d cni..mcm ssh..ye la, aku bkn minat dengan programming ni...tu la kdg2 aku rs, aku x layak ada d cni n keputusan aku salah..apa2 pn, aku harap aku dpt tangani smua ni...

No comments:

Post a Comment