Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, April 2, 2012

saya buat2 tak nampak....




assalamualaikum readers...salam pagi isnin buat semua...semoga kalian sihat walafiat di bawah rahmat dan kasih sayang ALLAH...
saya nak bgtau satu cerita...dalam entri yang lepas2, saya pernah bercerita tentang seorang lelaki yang luah perasaan kat saya. saudara kepada saudara saya jgk...
then, cerita tu berlalu begitu saja..coz saya pn tak menghubungi dia after saya dah kerja...malas nak bagi harapan kat dia...then, hari tu dapat tau, yang mgkn dia ni kawen...
kami pn dapat jemputan, tp xla hadir...tak tau umah kat mana, just dapat jemputan dari mulut saudara...kakak and mama saya saya tau cerita ni...kebetulan ari tu mama ssya terjumpa mak kepada lelaki tersebut..so, mama saya tanya la..
anak dia yang mana kawen ari tu??...mak dia jawab la, anak lelaki dia yang kerje kat hospital tuuuutt...terus mak saya dapat tangkap la...ye la, rasanya, takde lagi anak dia yang kerje kat tempat tu..so, mama saya tanya la kat saya..
betul ke lelaki tu yang kawen??..saya pn terkejut la jugak...ye la, takde angin, takde ribut..tup2 kawen...lgpn, tak jemput plak tu..hehe..utk kepastian, saya cek kat FB..tp, dia dh deactivated account...
hari jumaat lepas, after balik kerje, saya belanja la my family makan satay kat tepi laut sempena gaji saya dh masuk..hehe...then, ternampak plak mak dia and adik dia...tp saya tak sure sangat la..takut salah kan?..tiba2 terpandang la plak lelaki tu berdiri manghadap laut...
haha..alamak!..saya buat2 tak nampak...and time tu dia berdiri sebelah seorang perempuan...rapat...so, dengan yakin nya, saya percaya itu isteri dia...hehe...dia balik2 tgk saya...tp saya buat2 tak nampak..haha...saya tgk melalui ekor mata jer..
mesti dia gambra pasal tak bgtau dia baru kawen...hehe..actually, saya tak kisah pn..syukurla, akhirnya dia dapat jgk isteri yang insyaallah lebih baik dari saya...jodoh dia dah sampai kan..hehe..tu je la nk bgtau...hahaha..jgn marah yer...(^_^)v

No comments:

Post a Comment