Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, January 3, 2013

peminat misteri




salam readers...saya nak tell 1 story to you all...kisah ini berlaku semalam (2 jan 2013)...hari pertama bekerja di tahun baru... pagi,someone call my internal number (office)..just ask,"hello ada nurhafizah?"
terus la saya cakap.."ya, saya bercakap"...then he said.."Nurhafizah ke ni?"...saya balas.."ya saya, knapa?"...terus dia cakap lg,"oh, takpe la, tq"..and terus letak...sy pn heran...ye la, sape plak kan yg kol just tnya macam tu...
and sebelah petang plak, i received one more call..dari orang yang sama...and u know what??...dia cakap, dia nak berkenalan dengan saya...and i said, i don't know him...he don't even give his name..dia cakap, muka saya mcm someone yg dia kenal d Labuan..
and saya cakap, saya tak pernah pn jejak kaki d sana..dia ingat saya kawan dia tu, dia hampir nak tegur, but lepas tgk saya dari dekat, dia pasti, saya bkn kawan dia....panjang kemain lagi kami bercakap, nasib teda bos and ada sorg jer kawan sy yg sporting di ofis...hehe..
dia siap tau kreta saya warna apa and jenis apa...tanya umur saya...i think, dia mesti lagi muda dari saya..menurut style dia bercakap la...hehe...dia bagi number plat kreta dia, srh saya jejak dia..ceh!!
time balik tu, actually, saya dah jeling2 mana kereta dia..hehe..and i found...dia pn, saya nmpk...but dari jauh jer...buat2 tak tau...haha...
pagi ni, dia call lagi...konon just nk ucap goodmorning...then meleret2 sampai tnya saya dh bertunang or kawen ker?..coz dia nmpk saya and my brother lepas balik kerja...hahaha..potonng stim betul la klau ada adik lelaki yg tak berapa nak serupa wajah ni...asyik kena sangka pakwe ja...hehe..
and last2, dia bg no fon dia..saya ckp, nnt saya sms..malas saya nak layan fon dia d ofis ni...gila ka...nnt kawan2 cakap apa kn??...haishh...saya pn dah sms dia..kita tgk, apa cerita selanjutnya sempena tahun baru ini bersama peminat misteri....
"jangan biarkan hidup anda, di selubungi misteri...." hahaha.....

No comments:

Post a Comment