Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Tuesday, August 11, 2009

dia muncul lg....

Geramnya aku..mamat tu msg aku lg..aku ingat dia dah delete number aku..first dia kol aku kul 1 lbh pg..aku ingat kan sape la..so aku angkat..bila aku ckp 'hello' mula2, dia letak.then dia kol lg..dia ckp plak 'bleh berkenalan?'..aku tya la..'sape ni?'..dia tak cakap..trus aku letak..dia kol lg..aku tak angat..then dia msg..dia tya 'ni hafizah ke?'..aku ckp la ya..aku cam knal jer suara dia tu..dia ckp, dia kwn lama aku..aku dah agak mamat tu..aku wat2 lupa..tak knal..
padahal aku knal sangat dia..cara dia msg pun bleh knal..terer lg adk aku msg..ayat tunggang langgang...esoknya dia msg lg..aku layan jer..pastu aku dapat idea..aku lmbt2 msg,..dia tya 'sibuk ker?'..aku cakap la,'sori,pakwe sy tepon td'..trus dia ckp 'takpe2'..huhu.
aku malas nak layan dia..tp sbb dia byk tolg aku..sbnrnya dia ank angkat makteh..keje ngan pakteh..tu yg aku mls nak pi umah makteh aku..malas nak jmpa dia..huhu

No comments:

Post a Comment