Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, August 5, 2009

Humanitarian walk...

2 Ogos ari tu, aku jd commitee Humanitarian walk..gila penat..tp best..kami commitee Prep & Tech.ketua kami si Syafiq n Saem..ramai bdk Sabah n Sarawak..that's why jd syok..agak sibuk berurusan ngan pakcik2 trafik UIA.nsb dorg baik..ari sabtu tu, kami berkampung kat stadium dr petang sampai kul 1.30 pg gara2 siapkan keje..
pg hari kejadian, tak cbuk sangat.just tolg ckit2..yg paling best,org yg aku admire ada woo..gila bertambah semangat aku..haha.
tp lepas program abis, bermula la lg keje kami..penat angkat barang2..kerusi, meja, barang2 lain..terpaksala..bdk lelaki prep n tech tak ramai...kesian dorg.
sakit badan aku..lebam2 badan..balik je, tdo terus..mcm tak nak bgn jer..huhu..mmg pengalaman yg tak dapat aku lupakan..knal ramai kawan baru..

No comments:

Post a Comment