Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, January 30, 2012

adui..over limit...

assalamualaikum readers...pe kbr smua? harap sihat walafiat..amin...skrg sy dok kalut ni, pasal gaji blom masok...huhu..
cam xde cerita lain jer kan??..haha..btoi la tu...ni la yg malas klu ujung bulan jatuh pd weekend..kesannya, gaji saya pasti lambat masok..huhu..
ye la kn, bank saya lain dari org lain...opkos la masok lambat ckit...kebetulan la plak, last month gaji awal pasal Krismas..so, maknanya, dh 40 hari la selepas gaji yg lepas...
mmg padan pn kering kn??..haha..kna plak saya beli barang utk bisness...mmg habes licin ler duit saya bln lepas..huhu..
but, bila kira2 gaji bln ni..ayoyo, mmg ssh ckit la...blom dapat, dh abes di kira...haha...this month, my brother nk pnjm duit..katanya, pas claim dia masok, dia byr la...x kisah la..
then, saya budget utk turun kota kinabalu n stay hotel semata2 nak hadiri majlis resepsi my schoolmate..ye la, resepsi nya sblh malam..terpaksa la stay hotel..jauh tu nk balik semula ke rumah..so, duit lagi...
then, saya nk beli novel through online...hehe..lama dh tak baca novel...
but, my mum ada cakap, klu rezeki kita halal, mmg mcm tu...ada saja peluang kita nk share ngan org lain..so, tak kisah la kan...klu terlalu berkira, kita jgk yg susah hati sbb duit habis. so, wat relaks jer...hehe..
"money is not everything..but we need money for something"..hehe (^_^)

No comments:

Post a Comment