Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, January 6, 2012

business saya...

assalamualaikum readers...semalam, saya dok sibuk2 iri hati ngan kawan2 yg dapat bonus, terus saya terfikir pasal business...really hope i can forget all those things tntg bonus tu...haha...akhirnya saya terfikir untuk jual barang kosmetik yang saya tgh guna sekarang...saya amik barang2 tu semua dari senior saya..memang sangat berkesan..mungkin korg boleh cakap la, sbb muka saya ni tak berapa bermasalah...btul jugak!..sbnrnya, saya pn ada beli untuk kegunaan kakak saya..nampak nya, mmg ada perubahan...my sis punya muka memang teruk ngan jerawat dan sekarang ada perubahan.
so, saya tanya la kat my senior yang yg jual barang ni...boleh ke dia jadi supplier saya?...saya amik barang dari dia sbg vvip.. mmg agak murah dari harga asal..nnt saya boleh jual dengan harga biasa..dia pun setuju and bagi support lagi..
dengan penuh semangat, saya setup page di facebook...siap terus!...haha...punyalah semangat kan?
jadi, jemputla melawati page saya di https://www.facebook.com/pages/Inspirasi-Annisa-IanS/244843228919819 jgn lupa like ya!...tq

No comments:

Post a Comment