Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, January 18, 2012

Dream High...




Dream High

saya baru jer menghabiskan drama korea 'Dream High'...memang best giler2 la..hehe...mgkn sbb banyak yg saya kenal dlm crita tu...and utk first time saya br kenal dgn Kim Soo Hyun..hehe..mula2 saya tak rasa pun dia tu hebat and hensem...tapi bila lama2 tgk, waa....falling in love with him!!..haha..kalah sdh tu c Taecyon..hehe...Wooyoung pn saya suka...hehe...kesimpulannya, semua la saya suka...jalan ceritanya mmg menarik la..tak sabar nak tgk 'Dream High 2'!


Kim Soo Hyun (song sam dong)




p/s: Let's visit our shop too I'anS .share a beauty tips.


 Banner

No comments:

Post a Comment