Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, November 16, 2012

i found him...

setelah sekian lama sy try cari dia dia FB, last2 saya jumpa dia dlm twitter...sungguh!!..it just my instinct to view his profile..then the picture show his face..really look like him..with same name, even profile name is different...selama ni saya try google nama dia..TIADA..puas saya cari d FB...pun TIADA..i just thought, he really doesn't have FB account???...tp mlm td, sblm tido, sy view account twitter saya...dan saya ternampak dia tweet dgn seorang artis (sy tau, dia kawan baik dengan artis nasyid ni).. dia guna nama H..macam nama dia tu la..terus saya view profile dia..WOW! its him!!!...picture tu tunjuk dia tgh pegang sorang budak..anak dia ker??...today, datang jer office, terus buka twitter...nak tgk dengan jelas gambar dia..kali ini saya betul2 yakin, itu dia!!!.. budak kecik tu adalah sepupunya...hehe..but, dari twitter and picture2 nya, saya rasa, kami tidak mempunyai pandangan yang sama...and tak mungkin bersama..aiseh!!!..kecewa...tp he is really my first love..wlu sebenarnya dia lansung tak kenal saya...saya hanya suka dia dalam diam...since i saw him when first time masuk Matrik....sampai kat main camp pn, saya masih suka dia....cinta dalam diam....saya pernah tulis tentang gilanya cinta saya pada entri lepas...hehe..that's all sesi luah perasaan...hehe...bye frens...assaamualaikum...

No comments:

Post a Comment