Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, December 17, 2012

ilmu yang sedikit...


sesungguhnya, ilmu agama d dada saya sangat sedikit...baru saya menyedarinya...i'm just discuss with my friends...about religious...he's not a Muslim...
kita sedia maklum, perbincangan mahupn perdebatan berkenaan agama adalah isu sensitif..yes, that is true...tp,sebagai seorang Muslim, saya rasa, saya belum bersedia untuk menjawab, soalan2 yg mudah..
saya sgt sedih tau...padahal dh selalu mendengar ceramah or debat tentang perbandingan agama,tp still takleh jawab bnda yg mudah...sy just boleh angguk2 and senyum jak...teruk nya perasaan ini..
mcm mana saya harus melengkapkan diri dgn ilmu agama ni??..i should learn one by one...tak pernah hadapi situasi macam ni...walau bgaimanapn, semoga Islam tetap d ati saya..."Tiada Tuhan melankan ALLH, dan MUHAMMAD itu utusan ALLAH"..ALLAHUAKBAR!

No comments:

Post a Comment