Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Tuesday, December 11, 2012

rezeki mereka....

assalamualaikum....
nk story kat korang, saya tidak berjaya d terima utk ambilan j-qaf 2013..fine..ngam la tu..sy pn tak la susah hati nk buat pilihan...hehe..so, stick with my current job!!!!... tambah la saya stress d cni...hoho..

baru jer ternampak my fren kawen..owh...i'm so jealousss!!.. saya jugak la yg berseorangan...tu la, orang nak, saya plak jual mahal...haha..nk cari mr.Perfect??? berangan la cik kak oiii...hehe..

byk lagi yg akan kawen dlm masa terdekat ni...nk kata depa lawa, tak jugak...biasa2 jer..sama gak cam saya :P hehe...tp, ada gak org nk kat depa..beruntungnya depa... i'm so jealous again!!!..

No comments:

Post a Comment