Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, December 20, 2012

kena bom lagi...


20.12.2012...permulaan pagi yg agak malang....ntah apa penyakit bos aku ni, tiba2 kot nak mengamuk...padahal dia just tak jumpa invoice yg dia mau...
tiba2,
"fiza where is the copy invoce file..how many time i told to copy the invoice and record'"...
dah aku tunjuk buku record..
"how many time time i told to record the amount..then, how can we know the amount??"..
then, aku tunjuk la, ada kena catat jgk d buku tu..ada lg dia bising..
"why u put all together there..can't you put separately?"..
aku dah bengang tahap gaban...tu pn jadi isu ka??..benda tu semua ada kat sana kot...dia selongkar lg meja kawan aku..abes tunggang langgang..dia hempas file2 yg dia cari...then dia suruh kol kawan aku sorang..tak dapat...tak tau mana dia pegi..mengamuk lg bos...dia suruh kol kawan aku yg cuti emergency plak...pn tak angkat..terus dia cakap..
"i don't know what you guys doing..all rubbish!..cannot do any good job!"..
mmg tak guna la bos aku sorg ni...last, masuk ofis senyap jer...selesai la tuh..bodoh jer nak mengamuk tanpa usul periksa..last2, aku jgk yg makan hati...hehe....

No comments:

Post a Comment