Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Sunday, January 30, 2011

Hadiah Buat Tersayang...


br je pulang dari Sogo...td pi shopping hadiah untuk besday mama and anniversary dorg yg br lepas..Leyna yang temankan aku...ujan mencurah2 dr pg...tp kami tabahkan juga ati ni pi Sogo..sejuk lg tu...
ok tak hadiah kat atas?handbag buat mama n dompet buat abah..tau x brapa harga brg2 tu smua? RM 171.15!!!...nasib je la tgh sale sempena chinese new year...klu x, dekat rm300 tau!...tp, don't khuatir, bkn pakai duit aku..sbb, hadiah2 ni d sponser oleh adk kesayangan aku yg dh keje tu (Apis)..dia bg rm200 srh beli hadiah buat mama..then aku dpt idea, knp x belikn trus hadiah buat abah sempena anniversary dorg yg ke 27, pd 28 januari yg lepas..adik aku kata, ok jer...abeskan je rm200..xpnh woo kami bg hadiah mahal mcm ni....
asalnya, aku rncg nk mnta dia sponser dlm rm50 ke utk beli hadiah mama...then dia trus kol aku ckp dia mmg nk bagi rm200 buat beli hadiah n kek utk mama...terkejut n sgguh excited aku..aku x sangka dia akn ingat besday mama 8 Feb ni..
lg satu berita terkejut, bila along bgtau aku td, si apis bg rm1000!!! untuk mama n abah sempena anniversary dorg...aku tya along, apis bg pnjm ker?dia kata, x la..bg terus..baik giler adik aku ni...selama ni aku ingat, dia tak pnh nk peduli and ingat anniversary parent kami...satu pengajaran yg aku dpt, jgn menilai orang dari luar...kita tak tau sbnrnya hati dorg lagi murni dari kita....syukur kpd ALLAH krn membuka hati adik aku sorg ni....hehe

No comments:

Post a Comment