Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, January 31, 2011

pendam...

salah kah aku bila mana aku tidak meluahkan dan menonjolkan rasa sayang?..padaku, itu adalah hak masing2...andai memendam itu adalah lebih selamat padaku,kenapa tidak aku menggunakannya?..mgkn kerana latar belakang keluarga ku yang tidak banyak menonjolkan dan menggunakan bahasa badan tanda sayang, aku terbiasa begitu...
yg bikin geram org tu, klu bab2 romantik, nk sangat tunjuk...tp family tak brani nk bgtau..ceh!, apa da...xbest btol !...dh b'buih2 aku ckp kat dia..tp dia xbrani jgk nk ckap ngan family dia..tp planning ms depan, pnjg beribu batu...huhu...apa dia ingat, syok ke jmpa senyap2, bw ank dara org jln2...last2, aku jgk yg terbabit sama..nnt family dia ingat aku pompuan murahan, waa...kn x best tu?..jatuh aku pya standard...hehe
wlu apa pn,aku berserah je pd takdir..andai ada jodoh kami, moga d permudahkan...jika tiada, hrp xde yg terluka teruk...(^_^)

1 comment:

  1. blog ko makin lawa ngah..sgt suke...
    ko msti dkt gnting skang ni kan?
    btw,,, handbag untuk mummy engko tu sgt somel..
    :)
    i like...
    enjoy ur day kat sana yer sayang,,,
    :))

    ReplyDelete