Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, June 14, 2012

I'm not a good driver...

hurm..walaupn dah ada lesen tetap, tp still masih lacking experience kalau bab driving ni...ye la kan, dulu time lesen P, tak pernah bawa kereta...skrg, bila ada ada kereta, terkial2 la pulak...it's not about tak pandai drive tu kereta...but not aware tentang undang2 jalan raya...sometimes, bila saya bawa, saya tak perasan tntg driver lain and amik keputusan terburu2..itu boleh membahayakan!
that's why, my mum, kadang2 bising tentang cara saya drive...actually, saya sangat tensen bila ada orang di sebelah and comment banyak2...stress!!!...haha..and i just can say "SORRY" to other driver...saya akan cuba lebih berhati lepas ni (^_^)

No comments:

Post a Comment