Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Tuesday, June 5, 2012

seronoknya ada duit lebih..

assalamualaikum readers. apa kabar korang?..harap sihat walafiat..saya still dalam mood bercuti..maklumla, last week banyak cuti.. cuti sempena Kaamatan (pesta menuai) yang disambut oleh masyarakat Kadazan Dusun negeri Sabah..so, cuti pada 30 n 31 May..n keje lg sehari Jumaat..kemudian, cuti lagi on saturday and sunday..sepatutnya saya kena kerja on saturday tu coz my turn..but public holiday sempena Keputeraan yg D Pertuan Agong..
kadang2 saya belek2 photos kawan2 dalam FB, ternampak la dorang pi bercuti keluar negara...waa...sangat best...apa lg kalau pergi dengan family. Yang paling saya jeles, tentunya mereka yang melancong ke Korea dan menunaikan Umrah bersama family...
syok kan ada kalau hidup senang dan selalu ada kesempatan bercuti or melancong bersama family?.. ni tak, duit gaji cukup jer buat makan and bayar hutang...hehe..tak dapat la nak mengumpul untuk pergi melancong..lg pn, family saya punya mentality, buat ape pergi melancong jauh2...membazir jer..baik guna duit untuk makan2...haha..mmg family saya cukup bermewah kalau bab makan2...saya rasa, since dari dulu lagi...nak makan apa?? jangan la tahan2...makan jer...baguskan???haha..
 parents saya kira dah boleh tarik nafas lega, coz bebanan dah tak banyak..ye la..tggl adik saya sorg jer yang masih skolah..yg lain, dh keje..tp kira, baru nak start mengumpul duit la kan...takpe la...bln october nnt, saya akan pergi bercuti ke kedah...bercuti??..hehe..sebenarnya, adik saya konvo...saya just nak follow2 makan angin..hehe..bila lagi kan..??..so start menabung dari sekarang...

No comments:

Post a Comment