Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, June 18, 2012

keajaiban itu kuasa ALLAH...

salam readers semua...saya ingin berkongsi cerita...perkara ini baru berlaku lebih kurang, 1 jam setengah yang lalu...saya menerima khabar bahawa adik mak saya , yg kami panggil pok nik...telah di serang strok dan koma...dia n family skrg tinggal d sarawak dan bertugas sebagai pegawai tinggi tentera...saya sangat terkejut dengar berita tu..sebab, dia baru jer comment kat FB saya 8 jam yg lalu...dia ni kira jarang gak nak komen2 FB saya..tak sampai sejam kemudian, mama saya kol...nangis2 cakap pok nik saya meninggal...mmg terkejut sangat...tak tercakap dah...mula2 mama saya suruh beli tiket ke kuching, sarawak time pok nik saya koma...then, bila dapat berita pok nik meninggal, dia srh beli tiket ke KL terus..then dia akan balik ke pahang...
saya tengah beli tiket flight ke KL n tunggu confirm pasword lg...tiba2 mama saya call, kata pok nik saya bernafas semula...hurmm??? sangat miracle...subhanallah, maha suci ALLAH yang memiliki semua jiwa manusia dan isi alam...saya harap, benarla berita bahawa pok nik saya masih bernafas...

No comments:

Post a Comment