Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, May 9, 2012

datingsss...with besties!!

assalamualaikum readers..d harap sihat hendak nya...5 May lepas, saya pi dating with my best friend...sape lg kalau bukan 2 sabahan tu...hehe..leyna n cla...uoollss nk tau, jujurnya, this is our first time dating kat sabah setelah hampir 7 thn kami jd bestfriend...macam tak caya kan??..walaupn semuanya berasal dari sabah, tp tak pernah berjanji berjumpa kat sabah kalau time cuti...kali ni kami amik kesempatan time cla balik ke sabah...ye la, bila dh time keje ni, dh xde masa nk luang ngan kawan2 lama..
mula2, dh janji ngan adik lelaki saya tu utk hantar sampai ke Papar..but, tiba2 dia malas plak nk pi...tensen giler...so, sy kira nk drive sorg2 la..mama saya pn siap dh bg  direction n tempat nk parking kat Papar tu..kira saya tggl kereta kat sana n naik bas ngan cla pi ke kota kinabalu...mama saya tak bagi lg drive kreta sampai ke KK..coz bahaya n saya tak mahir lagi..last2, abah saya sanggup hantar n tunggu sampai petang kat Papar...huhu..betapa caring nya parent saya even anak nya dh berumur 25 tahun ok!..terharu beb...
kami pi makan puding dalam kelapa n lokan kat Salut, Menggatal...then pi Rumah Terbalik di Tamparuli..dh macam pelancong dowh kami ni...haha...


saya n cla


Lokan Bakar


Puding Kelapa..sedap tak terkira...huhu


First time cla makan lokan....


peace yoohh!!

then, habis jer makan kat Salut, kami gerak ke Tamparuli...tgk rumah terbalik...first time sampai cna..coz, baru jer kena bina rumah tu...kira tarikan terbaru negeri Sabah la..nak masuk, kena bayar RM10.00 utk  dewasa.. RM5.00 utk kanak2..kalau foreign tourist, RM18.00 kalau tak silap...


sebelum masuk..kena tunggu turn



tengok rumah kat belakang tu, Terbalik kan??..isi dalam rumah pn sama..



tak bole amik gambar kat dalam... :(


Pintu Keluar


selesai mengembara...





Just saya and cla jer masuk..coz Leyna dah pernah masuk and malas nak masuk lagi...serius, mmg kagum
ngan deko dalam rumah tu...semua kat atas...takut gak kalau benda2 tu jatuh..ngan katil, mesin basuh, tv...semua la kat atas...komputer n mesin taip pn ada...tandas pn terbalik...haha...terbayang tak??..sila la datang utk tgk sndiri...hehe..


guna 1 jari pn boleehhh...huhu



badang sabah...


tgk, ramai kan orang kat belakang tu...hehe


tunggu turn amik gambar ngan kereta..

selesai jer ronda umah ni, kami menyinggah umah abang si Leyna...pi tumpang solat... then pi ke Centre Point..saya kotakan janji, belanja depa makan..hehe..tak lama sangat kat cna...coz dah lewat petang, kena kejar bas balik Papar...abah saya dh tunggu..nasib dia tak mengamuk..hoho..bertolak balik Sipitang dalam kul 6 petang...sungguh seronok ari itu..hehe.. luv u all my friends...tak tau bila lg nak kuar bersama.... (^o^)


No comments:

Post a Comment