Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, May 17, 2012

idea gila lagi...

assalamualikum readers...salam perpaduan dan keamanan dari saya..tiba2 terlintas d kepala saya ni...huhu..tentunya idea gila yg tak sesuai untuk wanita seusia saya..hoho...nak tau apa??...saya nak blaja kpop dance..jangan gelak ok...haha...kira sebagai senaman or exercise saya d hujung minggu...hehe..along saya sibuk dengan tarian belly dance dia...haha..tp serius, dia mmg ikut n berkesan...saya jer tak minat...tp klu sebut jer kpop...WOWW!! dengan pantas saya angkat tangan...hehe...kalau dengar jer lagu2 kpop ni, terus ikut skali menari..even duduk d kerusi pejabat...ikut sama gerak...tp berpada2 la...karang heran plak ofismate...pe sal c fiza ni?? kena sampuk hantu??...haha...
korang rasa, bleh berjaya ker rancangan saya ni??...hehe..selalunya mmg hangat2 taik itik jer... mesti mama saya bising nnt...terloncat2 macam beruk kena belacan...haha..tak kisah la..asal exercise kan??..actually, mmg dari dulu, saya mmg minat kalau tgk menari hip hop ni...dulu blom gila kentang korea lagi..so, minat la jgk tarian2 hip hop orang putih ni...hehe..tp bila dh gila kentang korea, minat tu semakin mendalam...so, jap lagi, saya akan mulakan operasi mencari kpop dance tutorial...
tak lama lagi, hebat la saya ni...cam kumpulan2 2pm, superjunior , beast, mblaq n sebagainya...boys band jugak yg d sebut...haha..ye la, nnt saya blaja jugak tarian seksi SNSD, kara, sister, miss A n lain2...wakaka...yer ker??...korang tgk la nnt....hehe...babai frens....

No comments:

Post a Comment