Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, May 17, 2012

sesi tembak foto berirama....

salam readers...saja nak tunjuk kat korang sesi suka suki saya bergambar bersama family...guna kamera mahal adik saya yg polis tu...hehe..lokasi kejadian adalah Esplanade, Sipitang...waktu, selepas balik dari pejabat, iaitu lebih dari jam 5.30 petang...hehe..muka pn lansung tak tempek (sapu) bedak..hoho...mmg xde bekalan bedak pn dalam handbag keje saya yg besar ni...so, sila la menjamu mata...


anggun berbaju kurung...sebab kebetulan hari Jumaat...huhu


saya ada lesung pipit...saja nak kasi tunjuk korang...hehe


ni along saya...sama tak muka kami?


my lovely parents..mama n abah..


yang kecik tu bukan adik saya..tapi kazen saya..hehe






my family


ni gambar jeti


atas jeti


comel tak saya??..hoho


sesi peluk tiang..haha


ingat kat sapa tu??..hehe




peace  yoohh!!



anak sape la betuah ni??..tunjuk2 arah masjid...huhu


ustazah pilihan...haha


menggoda...kui3x



my lovely parent lagi...hehe


beautiful scenery...


indah...


adik saya suruh saya amik gambar dia...tp banyak betul d komplen  nya...cerewet betul!!.. ada satu tahap rasa nak tampar jer muka dia...sakit hati betul dengar apa yang dia cakap...terguris hati hamba...hoho...tapi korang nilai la sendiri...huduh sangat ker hasil saya amik gambar kat bawah ni???...saya rasa ok jer...cantik n berseni lagi...hehehe...selamat menjamu mata gambar adik saya yang tidak hensem ini...hehe














maka selesai la sesi tembak foto berirama...adik saya pn telah kembali ke Kedah memulakan kembali tugasnya setelah bercuti panjang....see u again in next entries....babaii.....

No comments:

Post a Comment