Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, May 4, 2012

terlalu berhati2...

salam readers...nak bgtau ni, td adik saya yg polis tu hntr saya pi kerja.coz ari ni dia nak guna kreta saya..saya yg drive dari rumah coz dia tak brp tau jalan ke ofis saya..nak d jadikan cerita, saya stop kat depan bank utk amik duit...tp ntah macam mana, terlajak la plak masa parking tu..saya ingat jauh lg..skating depan kereta terkena nk kata tembok, tak jugak..kira kawasan tinggi ckit la..PRAKKK!!!..adess...nasib tak jadi apa2...terus adik saya bising..walaupn kreta saya kan..haissh!!bikin malu jak..terlalu kontrol la tu..mo kasi tnjk sama adik saya, saya ni terer sdh bawa kreta..lg satu yg bikin malu, ada plak saya ternampak staff pejabat saya jgk time tu...dia pn terkejut..kantoi lg! haishh..apa la nasib...(-_-)'

No comments:

Post a Comment