Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, February 22, 2012

abess laa...

boss saya dh bawa one of my friends (staff cni jgk) jmpa dgn pihak pengurusan (HR department)..kononnya nk d tukarkan department.. melampau eh boss saya tuh! ..konon nya kawan saya tuh tak dapat capai requirement bekerja dalam department ni...dia dh kerje cni 2 thn lebih kot!..jd, bos saya nk bg dia tukar department lain..boss saya tu tak mau orang yg slow n tak dapat buat kerja yg d berikan.. saya sendiri tak paham, mcm mana dia judge orang...setahu saya, kawan saya tu dah cukup rajin...ye la, mgkn ada kurg ckit bab pengetahuan..tp still lbh baik dari saya..lgpn, saya kn org baru..
kenapa la boss saya tu jer yang tak ciou dari company ni.. pi la keje kat KL tu.lgpn, dia mmg org cna...cna kan lg baik...org2 cni smua terlalu baik utk di buli...saya pn dh kecut perut..silap ari bulan, saya plak yg kena tukar department...haru kalau macam tu!..tp kalau di fikir, mgkn lebih baik..dari kerje asyik stress jer memanjang...
Ya Allah, aku mohon agar boss saya pergi dari company ni...sangat2 berharap....tolong doa' kn sekali...AMIN.....

No comments:

Post a Comment