Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, February 8, 2012

Meroyan lagi....

baru jer td, bos sy meroyan lg...haha..actually, dia bkn la meroyan sbb lepas bersalin...dia blom pn kawen lg..hehe..
just nk describe, dia mengamuk ngan kami td...huhu..malas dh sy nk cakap..dia klu mengamuk, macam org mati laki jer...tensen2...huhu..
dh la dia mengamuk belakang saya...dia marah kwn saya pasal system yg sedang kami guna ni...berabis lg tuh dia mengamuk...haiya...satu admin building bleh dengar...
apatah lg saya ni yg ada d sebelah dia jer..n kebetulan, ada staff dr dept lain perlukan pertolongan, cepat2 saya bangkit dari kerusi..hehe..malas sy dengar woo...bikin sejuk badan jer..
manatau dia tiba2 sembur saya, mmg nahas la..menagis tak berlagu...hehe..

No comments:

Post a Comment