Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Tuesday, February 21, 2012

novel oh! novel...

assalamualaikum readers...heran ker header blog saya dh tukar...dah la tak center...kui3x...sorry la ek nampak serabut...
actually, saja nk tukar header baru..so, cari la gambar yg berkenan...tp, problemnya jadi tak center la plak...actually, header yg dulu tu dh d edit bersama text dlm photoshop..
that's why senang bh center...tp bila buat asing image and text, tak jadi la plak..dh try tgk kat tutorial, sama gak tak jadi..terpaksa la guna cara lama..huhu...
entri kali ni berkenaan novel...adakah anda jugak peminat novel seperti saya??..dh byk novel saya baca...tp, yg saya miliki, hanya beberapa buah..hehe...yg lain tu saya pnjm jer...kui3x..kedekut kn??..

zaman saya study dulu, saya just rajin pinjam..ye la, saya memang kedekut nk beli pkai duit sendiri..hehe..tak patut kn??..but now, bila dh ada duit sendiri, saya dh boleh beli novel..dan tentunya melalui online..takde masa nk pi kedai buku...huhu
saya beli melalui http://belibukuonline.com.my/ ... terbaru, saya ada beli 3 novel..actually, saya dh pernah baca 2 drpdnya..first, Cinta Kau dan Aku hasil karya Siti Rosmizah...ni best seller novel..cerita ni mmg best.that's why saya nak memilikinya walau dh pernah baca..



saya mmg suka cerita2 novel pasal si tomboy yg jadi cantik dan anggun..actually, saya order 4..tp novel Ria Qistina by Nur Bikash Idris, takde dlm stock..saya mmg suka giler cerita tu.. second novel, Selamat Tinggal Sayang, by Ma Lee Chuswan..actually, ni pn novel lama..tp diterbitkan semula..


saya pernah baca novel ni time sekolah menengah..oleh sebab novel ni di terbitkan semula, saya ingin memilikinya...cerita ni sesuai untuk orang dewasa sahaja..kui3..saya budak dewasa...takpe baca..lgpn, cerita ni agak sedih jugak..tak sesuai untuk menguraikan stress...malah bertambah stress ada la..hihi...

third novel, Bini Aku Tomboy Ke?..ni kira novel baru la..tulisan Arisa Eriza...agak mendatar ckit ceritanya..sorry la kalau ada yg tak sokong..coz cerita ni asyik cerita pasal heroin yg tomboy tu jer..kejap ke kiri, kejap ke kanan...hehe..tp sy abeskan jugak la..dh namanya beli kan..hehe...


pas ni, byk dah la koleksi novel saya...niat d hati, nk beli tiap bulan...hehe...semangat ni..habes la duit gaji...hehe..takpe la, yg pntg, saya nampak hasil gaji saya pi mana...

No comments:

Post a Comment