Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, February 29, 2012

kereta baru saya!!...



assalamualaikum readers!!..ape kbr korg smua?..harap korg sihat walafiat hendaknya...hehe..
ni saya nk story ckit...kereta baru saya dh smpi...hehe...ala, kereta viva 1.0 warna biru tua tuh...hehe..gambar??.blom lagi amik.baru jer sampai kelmarin...sampai saya terpaksa amik Emergency leave..gara2 nk pi kota kinabalu amik kereta..hehe..
ye la kan, klu tak amik kelmarin, mmg takde la kenderaan kakak saya nak pi skolah...masa kat bandar, adik saya la yg drive..ye la, saya mana berani...nama jer full licence.
hehe..tp bila dh kat daerah papar, saya la yg drive...sampai ke sipitang...jauh tuh...lebih 80km..kat pekan sipitang pn saya ada drive..tp, time nk kuar simpang, saya pi langgar tebing..huhu...salah measure jarak..kih3x..
dalam perjalanan dari papar tu pn, saya banyak kali buat kesalahan jalan raya..hehe...first, time nk memotong, saya tak perasan kereta belakang pn dh kuar line nk memotong...trus saya kuar jugak untuk memotong...huhu..sia2 jer kena hon..hehe..
pastu tiba2 plak kereta meluru ke tepi..gara2 saya terlalu takut tgk kereta menyelit time memotong..huhu..sot2..kih3x...perasaan saya bercelaru sbb kurg mahir bawa kereta ni..saya pn dh banyak lupa peraturan..haishh!!!...
macam mana la nk drive..just ada bbrp ari lagi nk blaja kreta sebelum adik saya berangkat ke KL..doa' kan saya yer untuk berani drive kereta sendiri...hehe.. (^_^)

No comments:

Post a Comment