Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, March 7, 2012

first time...

My New Car

salam readers...ape kbr korg semua ari ni??..harap korang smua sihat walafiat...my new baby car, dh masok usia seminggu..huhu...and today is the first day saya drive sorg2 pi kerja..coz, sblm ni, mesti ada adk lelaki saya n my sister.. but, pas my brother pi KL utk kerje, just tinggal saya n my sister... bbrp ari ni, saya drive kreta pi kerja..then, kakak saya yg bawa pi sekolah dia. petang, dia n my mum datang amik plak..ye la kan, dua2 kami ni blom pass lg nak drive..so,terpaksa my mum jd JPJ..hoho...
ari ni, skolah my sis, cuti peristiwa..so, saya la yg bawa kereta ni pi kerja..perjalanan berjalan lancar...cuma nmpk jalan raya agak cbuk, coz saya gerak dr umah agak lewat sedikit..parking kat my office ni xde masalah kalau kita sampai awal...tp bila saya parking, nmpknya makan space yg banyak..hehe..ada try adjust, tp still cam tu...blom terer la nk agak bab parking ni..hehe...mesti org marah tu nnt..haha..biar la..saya budak baru belajar...kui3x..
sekarang ni, dh ada keyakinan drive..tak la susah sangat pn..lgpn, pkai auto...minyak n break jer..senang!!..hehe..
harap saya semakin mahir...insyaallah....


No comments:

Post a Comment