Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, December 9, 2011

Berniaga???...

salam readers...ape kbr hari ni?...smoga kalian mendapat barakah d hari Jumaat ini...
isu hari ini ialah, perlukah saya memulakan langkah untuk berniaga???...saya berminat sebenarnya untuk berniaga...dalam kepala saya ni, macam2 sy nk berniaga...terutama nk berniaga tudung and kosmetik..bukan apa, bila nmpk org wat business n dapat sambutan, saya pn bersemangat untuk berniaga...d samping itu, tujuan sy adalah utk bg kerje kat my sister..ye la, dia msh menganggur, walaupn dh 3 thn dia konvo..hehe
so, perancangan saya ni, nk kuarkan ckit duit gaji untuk melabur and beli barang...sangat berharap, business ni berjalan dengan baik...kena positive thinking la kan??...hehe..nk start early year 2012 la...wish me luck!

No comments:

Post a Comment