Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, December 14, 2011

Gelabah...

assalamualaikum readers...
gelabah....apa itu gelabah??...menurut definisi kamus, gelabah adalah satu perlakuan tidak tentu arah dan gelisah mengenai satu2 perkara...kenapa entri kali ni pasal gelabah?...haha..saje jer..baru jer tadi saya kena tegur oleh bos...haha..actually bukan direct la..dia pesan kat my office mate..pasal kerje saya..ye la, dh masuk 5 bln kerje..dia expect saya dh tahu buat kerje yang d amanahkan...ape lg, gelabah la saya..bkn tak tau, boss saya tu macam mana..huhu.. tp dia x la marah saya pn..saya just angguk2 tanda paham...hehe..sape suruh,masa kerje cbuk online and sempat plak tulis blog..haha... kesimpulannya, bila orang bagi amanah, laksanakan...supaya tak rasa bersalah dan gelabah di kemudian hari..(^_^)v

No comments:

Post a Comment