Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, December 21, 2011

maaf, tp saya mmg tak bisa berbohong...

problem la jugak tau kalau nk lindung perbuatan kwn kita ni...huhu..ye la, dh terang2 kawan kita wat salah, then kita la plak yg kena suruh menipu...hehe
actually, dlm situasi saya di tempat kerja, bila ada orang call one of my curlics, and kebetulan dia tiada sbb lmbt masok or pi kantin yg bukan waktunya, terpaksa la saya cakap dorg keluar kejap..
and tadi baru jer saya kna tegur oleh senior, jgn bgtau org yg kol tu bnda yg betul..just cakap org yg d cari tu, kluar jer...adess, malasnya saya nk jawab mcm tu...
ape la saya nk jawab..klu stakat ckp mcm tu, boleh la kot, tp klu kna tya pnjg ckit, tentu saya gugup...

No comments:

Post a Comment