Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, March 12, 2012

apa pilihan anda??...

salam readers semua...ingin saya bertanya, readers suka baca entri macam mana??..pasal gossip2 artis Malaysia yg mmg tak putus2??..or entri tentang pengalaman penulis itu sendiri?? or mungkin tentang kehidupan manusia??..
bagi saya, tidak salah untuk kita mengetahui tentang cerita2 artis2 ni..saya pn kadang2 terbaca jgk..dan tentunya saya lebih banyak tau tntg K-pop atrist..huhu...tak patotkan??..hehe..just baca2 jer..kalau saya baca tentang artis Malaysia, kadang2 pandai bersangka buruk pulak pada mereka..kesian...lg tak patot..
kalau saya baca tentang artis korea, sy just cakap "owh..hensemnya dia, comelnya..cutenya "...huhu..ataupn "yess, i got a new drama to watch"..hehe...
but, kadang2, saya lebih gemar baca tentang manusia and alam semesta..dari pembacaan tersebut, saya dapat menambahkn ilmu dan pengetahuan saya...ye la, klu dh abess study ni, bkn tau sangat perkembangan dunia..asyik sibuk tentang kerja jer...konon la...hehe...lgpn, bila kita baca entri2 tersebut, kita sepatutnya menjadi insan yang bersyukur dan selalu mengagumi kekuasaan ALLAH..
mesti korang banyak dh kan singgah2 kat blog2 yg macam ni??...hehe..so, saya sarankan, pengembara2 blog sekalian, manfaatkan teknologi yg kita miliki ini dengan sebaik mungkin...semoga hidup kita bertambah baik dan kita menjadi insan yg cemerlang d dunia dan akhirah..insyaallah...

No comments:

Post a Comment