Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Friday, March 23, 2012

kenyataan yang pahit untuk di telan




assalamualaikum readers...salam jumaat buat semua...saya nak bgtau kat korang satu berita yang paling tak best saya dengar...tidak la menggugat hidup korang, just saya and my officemate...huhu...
baru jer dapat tau yang boss kami tu dah jadi staff tetap kat company ni...huhu...semua sangat sedih and terkejut...apa tak nya, ari tu beria2 sangat kata nak tinggalkan company ni...ye la, sblm ni pn, dia just kena pnjm from other company...sakit ati btol la..
kalau korang pernah baca entri saya tentang konon2 nya boss saya nak tinggalkan company bln February thn ni, korang paham la tu...skrg, tak boleh nak kata apa....huhu

No comments:

Post a Comment