Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, March 19, 2012

marathon novel..

assalamualaikum readers...apa kbr semua??..ari ni ari isnin..bg adk2 yang dah abes cuti sekolah, selamat belajar kembali...hehe..relaks la, jgn malas2...huhu...nak bgtau, novel yg saya beli online untuk kali ke 2 dah sampai..lama dh sampai...dekat 2 minggu kot..haha..


"Andai itu takdirnya"...hasil tulisan  Siti Rosmizah...novel ni best seller..tu la saya beli walaupn agak lama dh novel ini published. cerita nya agak best.. tapi mmg banyak sangat konflik...sedih la jugak bila baca...tp amat  berpuas hati..

"Terlanjur mencintaimu"..satu lg novel best seller..ni pn dh lama gak...tp saya baru beli..haha... ni pn agak best jgk la..mmg tak nyesal beli n buat koleksi...

and saya baru sedar...saya mmg suka novel2 crita org kawen ni..haha..walaupn sendiri blom kawen..haha..dunia khayalan!...hehe

No comments:

Post a Comment