Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Wednesday, March 14, 2012

selesai "wild romance"...



assalamualaikum readers...saje jer nk bgtau, sy dh abess tgk "wild romance"...huhu..ye la, tau la korang dh lama abess tgk...haha..saya baru jer abess tgk online..sekali lg..ONLINE ok...means, time kerje la saya tgk....haha..tak patot...kena tangkap oleh boss baru tau!..hehe...but, cerita ni mmg best la..best sbb ada boyfren lama saya c Lee Dong Wook...dia tetap ensem..hehe..lama dh x tgk dia berlakon...lgpn, cerita ni sgt lucu..tu yg saya tahan tgk..heroin dia, saya pernah tgk gak kat drama lain..tp tak sangka, mmg dia..selalunya, watak dia mesti jahat...kali ni rambut dia pendek..mmg tak kenal la...saya lg semangat nk tgk cerita ni drpd "Drean High 2"...macam x brp best sgt la..sebenarnya, baru tgk 2 episode..tp, mcm tak la boleh buat saya angau nk terus tgk...hehe..jgn marah ya..mgkn kalau dh tgk nnt, baru tau...huhu..

No comments:

Post a Comment