Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, March 19, 2012

penyakit baru...


assalamualaikum...apa kbr? harap sihat sejahtera yer...hehe..kali ni saya jumpa satu lg passion baru..hehe..u know me..saya excited btol kalau ada bnda baru yang saya sangat minat nak cuba...haha...
saya tgh round2 blog and website pembekal barang2 kraf...kali ni saya nak try buat kraf dari bahan2 seperti kain felt dan sebagainya..huhu..excited giler..haha..tak jugak nak buat bisnes..saja suka2 buat untuk diri sendiri n bg orang sebagai hadiah...
korang nak jugak ker?haha...belum ada lg, tp dah offer..hehe..tgk la, kalau ada rezeki,nnt saya beli material yang di perlukan...angan2 buat masa ni...haha..korg tgk la nnt...

No comments:

Post a Comment