Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Thursday, March 8, 2012

kesalahan serius...

assalamualaikum readers...selamat pagi..(bg yg tgh baca pagi...hehe)...saya nk story tntg kesalahan yg saya telah buat sebentar tadi time driving...actually, saya lupa nk turunkan habis handbreak!..adess!!!..camne la plak bleh terjadi cam tu.. saya dh nmpk lampu warning kat dashboard..tp tak tau tu tanda apa..bengongnya saya!..dh la jalan jauh lbh 20km..naik n turun bukit plak tu...bila dh sampai ofis, sy berhentikan kereta n tarik handbreak, alamak!!!..rupanya td hanbreak tak turun abes ataupn lansung tak d turunkan sepanjang perjalanan!!!...banda tu la yg saya selalu lupa..lepas ni, gerenti tak lupa lg..insyaallah....hope my baby tak rosak!..hehe...tu jer nk story pg ni..harap hari kita ceria!...(^_^)v

No comments:

Post a Comment