Hati...


Bila hati menghadap Allah, baru ku sedar ada kelemahan...
Terasa kerdil berbanding yang Esa. Terharu dan terfikir, betapa agungnya....Allah.

Islamic Widget

Monday, March 12, 2012

kena sudah...


siut btul la boss sy pagi2 ni..haishh!!..bikin spoilt mood pagi isnin...huhu...mesti korang heran kan?, pe sal la minah ni membebel n mencarut pagi2 ni..kih3x..
saya baru kena tegur oleh my boss..actually, kna marah kot! saya yang blur n terpinga2...tiba2 jer dia ckp, "fiza can u arrange the PC properly?.. this is your job after doing maintenance...how many times i told you!"
gila ka makcik ni??..bila plak aku wat maintenance utk PC tu?.. sbnrnya kawan saya susun macam tu supaya senang nnt kakak2 cleaner tu kasi bersih meja tu..
tak pasal2 saya plak yg kena...klu nk mnta tolg pn, cakap la baik2..cuba la ckp "fiza, can u arrange the PC properly.? it should place how it should be"...can bagus cakap mcm tu...saya pn tak sakit ati n tensen..
pagi2 dh kasi moody org..bkn saya sorg jer..actually my fren pn kena...dengar cerita, vice president from India nk turun tgk kilang ni... tu la dia beria2 nk kemas office..bkn dia yg nk kemas, KAMI ok!...nk mengampu boss besar la tu..cam org tak tau..huhu..
tgk, dah main tuduh2 n mengumpat plak...haha...saje nk share..hehe babai!




No comments:

Post a Comment